Rendelés menete
A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor
fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul
kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a
Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott
rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért,
hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket
elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Rendelés lépései
1.) A Weboldal Termékek menüpontja alatt kiválasztott és megvásárolni kívánt terméket
helyezze a kosárba.
2.) A kosár tartalmát a fejléc menüjében vagy jobb oldali oszlopban levő Kosár gomb
megnyomása után tudja ellenőrizni, módosítani illetve törölni.! A megrendelés gombra
kattintva juthat tovább a Szállítási és fizetési módok oldalra.
3.) Szállítási és fizetési mód kiválasztása: Házhozszállítás/Házhozszállítás utánvéttel illetve
személyes átvétel
5.) A tovább gombra kattintva Önnek lehetősége van még a rendelés minden adatát
ellenőrizni, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
6.) A megrendelés elküldése után Ön kap egy rendelési számot, amelyre hivatkozva és a
Webáruházba belépve bármikor megtekintheti az egyes megrendeléseinek részleteit és
állapotát.
7.) A megrendelés elküldését követően Ön elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolást
kap, amely tartalmazza a rendelésének minden adatát.
A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18:00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a
megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő
munkanapon kerül feldolgozásra.
Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének megérkezését követően köteles az Ügyfél részére
a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a
megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a
Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további
feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
A szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására
részben, vagy teljes egészben. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem
teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy
magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó
károkért.
A megrendelt termék / házhoz szállítás fizetésének módja és díjszabása
A Szállítás a Szolgáltató által megbízott, szállításban közreműködő személy, cég
(futárszolgálat, posta) útján (A továbbiakban: Szállító) történik. A Szállító a tevékenységét
az adatok tárolása, feldolgozása és kezelése tekintetében teljes titoktartási kötelezettség
mellett végzi. A megrendelt áruk személyes átvételére nincs lehetőség. A Szállító csak
munkanapokon, 8:00 és 18:00 óra között végzi a szállítást.